NÁSTĚNKA

Právě je 12 pro 2018, 11:30

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 26 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Return To Ravnica
Nový příspěvekNapsal: 19 zář 2012, 09:34 
Offline
blablabla
blablabla
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2011, 13:23
Příspěvky: 705
Máš rád kvakva koňak ?: ANO ,je to můj tajný zdroj síly
Co mám nejraději: Lehké drogy
Moje motto: SSDD
Trávu raděj: ubalit
Bydliště: Brno
GUILDY

ObrázekTHE SELESNYAN CONCLAVEObrázek
Obrázek
Alternativní název: Konkláva
Barvy: Zelená a bílá
Vůdce gildy: Chór Konklávy
Šampion gildy: Tolsimir Wolfblood
Sídlo gildy: Vitu-Ghazi, Stromové město
Klíčové slovo: Convoke
Komentář k signetě: Symbol Konklávy představuje jednotu, kdy strom podporuje slunce a slunce napájí strom.

POPIS
Gilda Selesnyja uznává mír, život a společenství. Ze všech gild Ravnici, je nejblíže tomu, co by se dalo nazvat "hodná" gilda. Vzhledem k nedávným událostem spojených s mlčenlivými je však jasné, že i ona má své skryté plány.
Selesnyju tvoří převážně dryády. "Vůdcem gildy" v sadě Ravnica: City of Guilds je kolektivní mysl známá jako Chór Konklávy, jehož představiteli jsou nejvýznamnější členové konklávy.
Parunem Selesnye byla Mat'Selesnya, elementál podobný lidské ženě, který vznikl sloučením dryád. Nyní sídlí ve Vitu-Ghazi, kde pomáhá udržet pořádek uvnitř Selesnye.
Hlavním centrem Selesnyjské moci v oblasti Utvara byl Vitar Yescu, ohromný žijící strom produkující pyl, který sloužil jako protilátka na místní mor. Hlavou Selesnyje v Utvaře byl elfský měňavec Wrizfar Barkfeather.
Po Dekamiléniu se oslabená Liga Wojeků obrátila na podobné organizace ostatních gild s žádostí o dočasnou pomoc. Velká část Selesnyjských ledevů proto sloužila jako "P.S.D.", neboli pomocní strážní důstojníci, kteří doprovázejí wojeky. Po dekamiléniu byla rovněž vytvořena nová polovojenská pod-organizace - Rytíři řádu Matky Selesnyje.

Mezi tvory a rasy spjaté se Selesnyí patří:
Kentauři
Dryády
Elementalové
Elfové
Lidé
Hydry
Loxodoni
Saprolingové
Vlci
Wurmové

Členové hodni zmínky:
Aklechin
Biracazir
Fonn Zunich
Lilyeyama Tylver
Myczil Savod Zunich
Orval
Saint Bayul
Saint Kel
Tolsimir Wolfblood & Voja
Wrizfar Barkfeather


ObrázekHOUSE DIMIRObrázek
Obrázek
Alternativní název: Nevidění
Barvy: Černá a modrá
Vůdce gildy: Szadek, Pán tajemství
Šampion gildy: Circu, Dimirský lobotomista
Sídlo gildy: Duskmantle, Dům stínů
Klíčové slovo: Transmute
Komentář k signetě: Znak tajné gildy, dimirský odznak, vidí jen její členové a ti, jež byli odsouzeni k záhubě.

POPIS
Rod Dimir je jedna z deseti gild Ravnici. Je to gilda tajemství, manipulace a pokoutných dohod, stínová organizace, která operuje v pozadí a směřuje Ravnicu k jejímu konci. Gilda se zabývá špionáží, pašováním, krádežemi, protišpionáží, vraždami a ostatními ilegálními službami, které si žádají obyvatelé Ravnici. Zadavatel však většinou neví, že si najímá gildu. Žije v přesvědčení, že si najmul žoldáka bez gildovní příslušnosti nebo člena jiné gildy, například Kultu Rakdos. Gilda je tak tajemná, že občas ani její vlastní agenti netuší, pro koho vlastně pracují.

Rodu Dimir vládne prastarý upír Szadek. Upír byl jedním z deseti parunu, kteří podepsali Guildpact a gildu vedl po následujících 10,000 let. Jednou z nejdůležitějších klauzulí Guildpactu bylo, že nikdo ze signatářů (včetně Szadeka) neodhalí existenci Dimiru obyvatelům Ravnici, čímž zaručili gildě anonymitu a vynutili si její skrývání. To vytvořilo nesrovnalost ve struktuře Guildpactu, která dovolovala ho porušit.
Gilda oficiálně neexistovala. Obyvatele Ravnici byli všeobecně přesvědčeni, že existuje pouze devět gild a jestli někdy byla nějaká desátá gilda, tak už je tisíce let zaniklá. Většina lidí nezná jméno Dimir. Ti, kteří ho znají, věří, že je to mýtus, pohádka pro děti či paranoidní konspirační teorie. Tyto chybné informace jsou členy Dimiru aktivně podporovány, neboť jim umožňují odvrátit podezření.

Gilda dbá přísně na zásadu víš jen to, co musíš. Na vrcholu žebříčku hierarchie je Szadek, pán tajemství. Pouze on ví o všech aktivitách gildy. Szadeovi podléhají necroságové, kteří dohlíží na gildovní záležitosti z Duskmantlu, domu stínů. Ovlivňují tok informací tak, aby gilda byla informována o všech záležitost a zároveň ochladila zájem všech ostatních. Existuje několik jedinců, kteří se mohou setkávat s vůdci gildy, neboť se aplikuje přístup prostředníků, kteří předávají vzkazy těm, kteří operují ve městě. Agenti na dně žebříčku se pouze setkávají v uličkách za noci se záhadnými osobami, které jim předávají jen ty informace, které potřebují pro svůj úkol.
Gildovní mágové Dimiru využívají svou magii pro ovlivňování myslí ostatních. Mohou zaslat zprávu vzdáleným agentům nebo lidem magicky ovlivnit paměť a způsobit amnézii. Dokonce provedou i lobotomii, aby zahladili všechny stopy. Dimirové taktéž provozují nekromancii, díky níž vytvářejí nemrtvé služebníky, například kostlivce či stíny, pro některé zvláštní úkoly. Tito služebníci mají jednoduchou mysl, snadno se vytváří a ničí, nemohou být v případě zajetí vyslýchání a navíc odvádějí pozornost ke gildě Golgari. Duchové jsou využívání pro přenos zpráv, pozorování (díky neviditelnosti) či posednutí důležité osoby, například soudce či senátora. Není nikdo, na koho by Rod Dimir nedosáhl.

Po událostech popsaných v knize Dissension, byl sepsán nový Guildpact, který už nepovažoval Rod Dimir za oficiální gildu. Ale v oblasti zvané Agyrem, která se objevila v blízkosti Ravnici, získal vládu Szadek (může velmi snadno ovládat duchy, kteří ji obývají). Proto se zdá, že gilda stále existuje a je možná silnější než kdy dřív.

Mezi tvory a rasy spjaté s Rodem Dimir patří:
Dráčci
Lidé
Měňavci
Kostlivci
Přízraky
Upíři
Zombie

Dimirské karty hodné zmínky:
Glimpse the Unthinkable
Psychic Drain
Dimir Doppelganger
Circu, Dimir Lobotomist
Drift of Phantasms
Watery Grave


ObrázekTHE GRUUL CLANSObrázek
Obrázek
Alternativní název: Klany
Barvy: Červená a zelená
Vůdce gildy: Borborygmos
Šampion gildy: Ulasht, Sémě nenávisti
Sídlo gildy: Skarrg, Jáma zuřivosti
Klíčové slovo: Bloodthirst
Komentář k signetě: Gruulské teritoriální značky nemusí být čitelné. Krev, sliny a bláto, jimiž jsou většinou načmárané, jsou však bezpochyby gruulské.

POPIS
Před a krátce po podepsání Guildpactu, byli Gruulské klany divoká a vznešená gilda jež spravovala neosídlené části Ravnicy. Jejich úkolem bylo chránit je před civilizací. Civilizace a ostatních devět gild však zabralo celou planetu. A tak se Gruulové změnili.
Když zmizel poslední kousek divočiny, přišli Gruulové o svou poslední zodpovědnost. Simikové si přisvojili kontrolu nad budoucností přírody. Selesnya kázala o přírodě jako součásti konklávy. Když jejich úlohu převzali ostatní, bylo rozhodnuto, že nejsou součástí Guildpactu a Azorijský Senát je postavil mimo zákon. Postavením mimo zákon neměli právo na ochranu zajišťovanou Borosem a Syndikát je mohl využívat jako otroky.
Gruulové se decentralizovali, zbavili se jakékoliv formy vedení. V současnosti je gilda jen spojenectvím klanů, jež jsou pěkně naštvaní. Byli vykořisťováni a ignorování příliš dlouho. Dle jejich názoru tak mají právo působit chaos a snažit se zničit jakýkoliv projev civilizace.
Gruulové obvykle podniknou nájezd na nějakou oblast, zničí ji a žijí tam dokud nedojdou prostředky získané během nájezdu. Až dojdou, přesunou se do jiné oblasti zanechávajíc za sebou doutnající trosky.
Borborygmos je největší a nejzuřivější ze všech vůdců klanu. Není vůdcem gildy v plném smyslu slova, neboť gilda jako taková v podstatě neexistuje, ale když vydá příkaz, Gruzulové poslouchají. Jelikož jeho rozkazy odpovídají zuřivosti celé gildy, poslouchají je s radostí. Další výraznou postavou je Ulasht, Sémě nenávisti. Ačkoliv není členem žádného klanu, je mnoha Gruuly jako pravé ztělesnění čisté destrukce a bezmyšlenkovité zuřivosti.

Klan hořícího stromu (Burning Tree) je nejvlivnějším klanem v gildě. Starají se o to, aby si každý člen gildy pamatoval kdo je srazil k zemi a kdo stojí za rozpadem gildy. Vztek pak směřují na civilizaci. Často jejich těla zdobí tetování se znakem gildy.
Klan Strupů (Scab) je nejagresivnější z Gruulských klanů, neboť každý jeho člen byl mučen či zmrzačen příslušníky civilizace. Členové klanu se vyrovnávají s fyzickými nedostatky pomocí vzájemné spolupráce.
Jen málo se toho ví o Ghorově Klanu, i když jmené jeho dvouhlavého vůdce , Rauck-Chauv, je rovněž jménem jednoho z Gruulských svátků. Jedná se zřejmě o klan, který se nejvíc vyžívá v Gruulském přístupu.

Členové klanů hodni zmínky:
Vor Golozar
Trijiro


ObrázekTHE AZORIUS SENATEObrázek
Obrázek
Alternativní název: Vrchní soudci
Barvy: Bílá a modrá
Vůdce gildy: Leonos II
Šampion gildy: Isperia Tajemná
Sídlo gildy: Prahv, Věže pořádku
Klíčové slovo: Forecast
Komentář k signetě: Motiv bludiště zobrazuje jádro Azorijské přísně právní struktury navržené pro zkoumání vůle a uchování starých pořádků.

POPIS
Azorijský senát je gilda v Ravnice uvedená v sadě Dissension. Gildovní barvy jsou modrá a bílá. Jejich úkolem ve městě je tvořit zákony a zajišťovat, že se jimi každý řídil. Parůnem (zakladatelem) byl Nejvyšší soudce Azor I, lidský právník, který sepsal původní Guildpact.
Azoriané při vynucování práva spolupracují s Legii Boros a Selesnyjskou konklávou, právní služby pro obhajobu či žalobu zajišťuje Syndikát Orzhov.
Po většinu příběhu o Ravnice gildu vede lidský právmág, Nejvyšší sudí Augustin IV. Po jeho smrti je novým vůdcem gildy jmenován Leonos II.
Centrem Azorijské síly je Prahv, Věže Řádu, velká hradu podobná struktura z bílého mramoru. Prahv byl zničen během vyvrcholení rozkolu (Dissension) explozí havarované boroské létající pevnosti andělů, Parhelionu.
Technicky vzato jsou vládnoucí složkou Ravnicy.

Mezi tvory a rasy spojené s Azorijským senátem patří:
Elementálové
Grifové
Lidé
Loxodoni
Sfíngy
Přízraky
Vedalkeni

Členové Senátu hodní zmínky:
Obez Murzeddi
Modar Bejiri
Agrus Kos (dočasně, ve formě ducha)
Nhillosh
Senátoři Illindivossk, Pollotorus, Yindervac a Natt Vinloskarga
Borbin
Frej Ralinu


ObrázekTHE CULT OF RAKDOSObrázek
Obrázek
Alternativní název: Zapálení zabijáci
Barvy: Černá a černá
Vůdce gildy: Rakdos the Defiler
Šampion gildy: Lyzolda, Krvavá čarodějnice
Sídlo gildy: Rix Maadi, Podzemní palác
Klíčové slovo: Hellbent
Komentář k signetě: Rakdoská signeta, stvořena z kostí a vařená v krvi, není považována za dokončenou pokud nebyla použita jako smrtí zbraň..

POPIS
Kult Rakdos je pravděpodobně nejzavrženíhodná a nejkrutější gilda Ravnicy. Každý tvor, jež se hlásí k této gildě, je posedlý touhou způsobovat bolest a chovat se tak sadisticky, jak je možné. Jejich parun a současný vůdce gildy je démonický lord, Rakdos the Defiler. Jelikož ale Rakdos tráví většinu času v hibernaci, vedení gildy je v rukách zástupného vůdce. V době okolo Dekamilénia byla tímto vůdcem krutá lidská čarodějka Izolda (její karta se jmenovala Lyzolda, Krvavá čarodějnice).
Od počátku Guildpactu je jejich úlohou manuální práce v dolech a role otroků. Rovněž se nechávají najmout jako žoldáci a vrazi. Nikdo kromě parunů a nejvyšše postavených členů Azorijského senátu neví, že slouží tajnému účelu vyvoláváním chaosu v Ravnice, jež přinutí ostatní gildy se spojit a posílit tak Guildpact. Nehledě na jejich metody, lze říct, že jsou stejně divocí jako příslušníci Gruulských klanů a Liga Wojeků má díky nim těžkou hlavu. Rakdoská povstání jsou celkem častá, poslední povstání propuklé ke konci Dekamilénia způsobilo značné ztráty v řadách Wojeků.
Rakdoské území sousedí se Starou Ravnicou též známou jako Podměstí, které patří Golgarijům. Středem jejich území je Pekelná díra, jeskynní prostor uvnitř velké hory vyhloubený během několika století těžby. V jeho středu stojí Rix Maadi, palác samotného Rakdose.

Mezi tvory a rasy spjaté s Rakdosem patří:
Démoni
Ďáblové
Draci
Goblini
Lidé
Impové
Zlobři
krysy
Stíny
Thrulové
Zombie

Členové Rakdosu hodni zmínky:
Rakdos the Defiler
Izolda
Iv'g'nork
Palla


ObrázekTHE BOROS LEGIONObrázek
Obrázek
Alternativní název: Legie
Barvy: Červená a bílá
Vůdce gildy: Razia, Boros Archangel
Šampion gildy: Agrus Kos, Wojek Veteran
Sídlo gildy: Sunhome, Pevnost legie
Klíčové slovo: Radiance
Komentář k signetě: "Drželi jste někdy Boroskou signetu? Její váha odpovídá její velikosti - váze síly a hrdosti." - Agrus Kos

POPIS
Legie Boros, jedna z gild v Ravnice, věří ve spravedlnost a spravedlivé právo. Jako nejpůsobivější vojenská síla v Ravnice je Legie Boros připravena se postavit jakémukoliv nepříteli tváří v tvář. Jsou rychlí, výkonní a nemají čas na pochybování o sobě či přehodnocování.
Liga Wojeků, podskupina Legie, představuje policii Ravnici. Je úkolem ligy hlídat ulice, zatýkat ty, kteří porušili Guildpact a udržovat pod kontrolou odbojné gildy.
Sunhome, hlavní sídlo Borosu je kombinací pevnosti, kasáren a místa k uctívání. Je nedobytná, složí jako symbol vojenské moci a základna operací Ligy Wojeků. Andělé Legie sídlí v ohromné létající síni zvané Parhelion. V období války, kotví Parhelion na rovné střeše Sunhomu.

V Legii Boros panuje přísná hierarchie, řetěz velení je pevně dán. Každý ví, kde se v tomto řetězci náchází.

Andělé

Andělé jsou nad a mimo běžnou hierarchii. Poskytují inspiraci a směr. Jen výjimečně se jejich meče zapojí do bitvy. Jakýkoliv anděl, nehledě na jeho postavení, převyšuje všechny smrtelné členy Borosu a může vyžadovat jakoukoliv magickou podporu.
Razia, Archanděl Borosu
Mocenská skupina 1
Parun a vůdkyně Legie Borosu Razia je na vrcholu žebříčku. Vojenský vůdce a ikona, inspirující polobohyně, již každý v Legii zná a respektuje.
Andělští váleční vůdci
Mocenská skupina 2
Moudří a prastaří andělé, jež slouží jako taktici gildy a poradci Archanděla. Mapují duchovní kampaně již po stovky let. Oni nastavují dogma gildy, zajišťují, že odráží příkazy jejich vůdkyně.
Ohňovlasí andělé
Mocenská skupina 3
Tito andělé se neúčastní stragie či politky. Místo toho jsou ztělesněním války, rozdělující síly svatých válečníků.
Bojoví andělé
Mocenská skupina 4
Vojáci, tvoří hlavní a největší část andělské vrstvy.

Gildovní mágové
Mocenská skupina 5
Gildovní mágové Borosu mají ze smrtelníků v řadách Borosů nejvyšší hodnost. Gildovní mág je jediný, kdo může kontaktovat anděly. Přijímají rozkazy přímo od andělů a předávají je dál mezi velitele Boroské armády a Ligy Wojeků.

Liga Wojeků a Boroská armáda

Pod úrovní gildovních mágů se legie dělí na dvě poloviny. Liga Wojeků se stará o dodržování zákona v jednotlivých okrscích Ravnica City. Některé hodnosti ligy a armády sdíly úroveň, ale zatímco příslušníci armády mohou dávat rozkazy níže postaveným Wojekům, tak Wojek nikdy nemůže dát rozkaz níže postavenému členu armády.
Velitel-Generál
Mocenská skupina 6
V Legii Boros jsou dva Velitelé-genrálové, jeden pro Wojeky a jeden pro armádu. Jedná se o mistry strategie a vedení války stejně jako mistry administrativy.
Sekční šéf
Mocenská skupina 7
Liga Wojeků má deset sekčních šéfů, každý pro jeden okrsek Ravnica City. Člen Borosu či Wojek mocenské skupiny 7 či lepší může aktivovat Strážného titána, obří sochu. Každý okrsek Ravnica City hlídá jeden Strážný Titán.
Velitel oddílu a Kapitán nebeských rytířů
Mocenská skupina 8
Vojencký velitel oddílu řídí Vojáky v menším měřítku než Sekční šéf. I přesto velí velkému množství Vojáků. Jedná se o nejvyšší hodnost, kterou lze potkat v ulicích.
Kapitán nebeských rytířů velí nejen svým rytířům ale i ostatním vojákům Borosu. Díky pohybu v oblacích mají při vedení bitev značnou výhodu při rozhodování. Kapitán nebeských rytířů je na zemi stejně často jako ve vzduchu, neboť musí komunikovat s pozemními jednotkami.
Wojekský ohňový mág
Mocenská skupina 9
Jedná se o bojové mágy Ligy Wojeků. Wojekové nespoléhají na gildovní mágy a tak je úkolem ohňových mágů zajistit jim podporu, když se boj trošku zkomplikuje.
Poručík / Nebeští wojekové a Rytíři nebeské legie
Mocenská skupina 10
Nejchytřejší a nejzkušenější z městských strážníků mají hodnost poručíka. Podléhají přímo veliteli oddílu.
Nejlepší vzdušní bojovníci, Rytíři nebeské legie, a nebeští Wojekové se těší respektu a obdivu ostatních členů Borsu i Ravnickými občany.
Seržant and Strážce Sunhomu
Mocenská skupina 11
Seržanti jsou hlavní strážníci pohybující se v ulicích, zatímco Strážci Sunhomu jsou vojácí, jejichž hlavním úkolem je bránit pevnost Sunhome.
Wojekský lékárník a Ohnivák
Mocenská skupina 12
Lékaři Ligy Wojeků, Wojekští lékárníci, jsou nepostradatelní při léčbě šrámů utržených při hlídání ulic.
Ohniváci jsou dvounozí elementálové, jež mají požehnání Boroských andělů. Jedná se o členy Legie, kteří jí jsou až fanaticky oddáni.
Konstábl a Komandos
Mocenská skupina 13
Konstáblové vykonávají špinavou práci, která je potřeba pro správnou funkci Legie a zajištění klidného života občanů Ravnici.
Komandos jsou vojáci, kteří se nejvíce hodí pro takzvanou ‘Tvrdou službu’. Velké množství Komandos jsou Ordruunové, jedna z ras minotaurů. Ordruunští Komandos počtem převyšují lidské Commandos.
Bouřný trumpetista
Mocenská skupina 14
Ačkoliv trumpetisté nestráží ulice jako Wojekové a nebrání zákopy jako ostatní vojáci, hodnostně jsou nad základními vojáky. To je staví do nepříliš snadné pozice. Nemají praktické bojové zkušenosti, ale zajišťují správný obraz Legie Boros. Vkládají strach do srdcí nepřátel díky své hudbě.
Záklaďáci
Jako ‘záklaďáci’ se běžně označují smrtelní příslušníci gildy, kteří se starají o základní práci. Díky odvaze a velkému počtu se jedná o nejčastější vojáky a policisty.

Mezi tvory a rasy spjaté s Borosem patří:
Andělé
Elementálové
Obři
Goblini
Grifové
Lidé
Minotauři
Rochové

Členové Borosu hodní zmínky:
Agrus Kos
Bell Borca
Feather
Ferrous Rokiric
Forenzad
Gerava
Gharti
Helligan
Helsk
Kirescu
Migellic
Myczil Zunich
Nodov
Phaskin
Razia
Stanslov
Valenco
Wyoryn'vili
Wenslauv


ObrázekTHE GOLGARI SWARMObrázek
Obrázek
Alternativní název: Roj
Barvy: Černá a zelená
Vůdce gildy: Sestry kamenné smrti
Šampion gildy: Savra, královna Golgari
Sídlo gildy: Svogthos, Neklidná hrobka
Klíčové slovo: Dredge
Komentář k signetě: Dle vašeho úhlu pohledu představuje pečeť hrdého strážce přírodních cyklů nebo toho, jež za nesmrtelnost zaprodal svou duši temnotě..

POPIS
Roj Golgari ztělesňuje cyklus života a smrti. Zatímco pro lidi z Ravnici je smrt jistou překážkou, pro Golgari je to jen další krok na kruhu cesty. Sílu hodnotí růstem. Sezením a přeměnou svých mrtvých na armády rostlino-zombí se Golgari šíří podobně jako houby, pěkně krok po krůčku. Díky svým nekromantickým sklonům jsou nevětší gildou Ravnici. Jejich hlavním úkolem je zajišťovat dostatek potravy pro ostatní obyvatele.
Svogthos, Neklidná hrobka, je centrálou Roje. Kdysi to bývala Orzhovská katedrála, ale nyní je to žijící struktura, kde se nachází useklá hlava Svogthira, paruna Golgari. Říká se, že se Neklidná hrobka pohybuje v souladu s tím, jak se mění Golgarijské území.
O moc neustále soupeří několik podskupin. Nejvýraznější z nich jsou Devkarinové (temní elfové) a teratogeni, což jsou většinou hybridi mezi rostlinami a zombiemi. Mezi teratogeny se počítají i harpyje, obří netopýři, hippogryfové, mantikory a gorgony.
Do událostí během Dekamilénia vládli teratogeni, po nich moc převzali Devkarini.

Parun gildy, Svogthir, byl mocný necromancer. Po své smrti reanimoval své vlastní tělo, které začal vylepšovat přidáváním částí z ostatních tvorů. Například měl hrudník Grulského paruna Cisarzima. Byl znám též jako zombie-bůh.
Necelé milénium před Dekamiléniem svrhli Svogthira Sestry kamenné smrti, čtveřice gorgon, z nichž dvě zemřeli během pokusu o jeho svržení. Nedokázali úplně Svogthira zabít, neboť jeho nekromancie dokázala udržet jeho hlavu netknutou. Rozložili tedy jeho tělo a hlavu zavřeli do hrobky v Grigorově kaňonu.
Kratce před Dekamiléniem začala po Golgarijském trůně pokukovat ambiciózní Devkarinská matka Savra. S Szadekovou pomocí oživila Svogthira a s jeho pomocí svrhla sestry. S pomocí prastaré magie matek uvolnila jeho ducha z jeho hlavy (a přenesla ji do své hole) a prohlásila se za nového vůdce gildy. O něco později pronikla Savra se svými mlčenlivými do Selesnyjské konklávy a pokusila se ovládnout i ji. Ale byla zrazena Szadekem, který ji zlomil vaz, aby oslabil Konklávu.
Poté, co byla upíří hrozba zažehnána, převzal vedení gildy Savřin bratr Jarad, který pomáhal porazit Szadka. Ten byl později zabit Izoldou, ale díky svému umění nekromancie se stal zombií a je stále vůdcem gildy.

Mezi tvori spjaté s Golgari patří:
Elementálové
Elfové
Gorgony
Lidé
Impové
Saprolingové
Kostlivci
Trolové
Wurmové
Zombie

Členové Golgari hodni zmínky:
Jarad vod Savo
Savra
Svogthir
Nayine Shonn
Dainya & Elga
Trasz, Zurno & Varl
Sestry kamenné smrti


ObrázekTHE IZZETObrázek
Obrázek
Alternativní název: Řemeslníci magie
Barvy: Červená a modrá
Vůdce gildy: Niv-Mizzet, Ohnivá mysl
Šampion gildy: Tibor and Lumia
Sídlo gildy: Nivix, Hnízdo ohnivé mysli
Klíčové slovo: Replicate
Komentář k signetě: Izzetská signeta se často mění, vždy se přibližuje ješitnému portrétu Niv-Mizzeta.

POPIS
Izzetská liga udržuje v chodu vodovodní, teplotní a vůbec všechny technické sítě v Ravnice. Pro Izzety to ale představuje neskutečnou nudu.
K této gildě se hlásí mistři teoretické vědy, výzkumu i práce s magii. Jejich hlavním rysem je touha pro vědění a objevování, neukázněná zvědavost. Jejich skvělé mysli přeskakují od témata k tématu, vše dle jejich nálady.
Niv-Mizzet je vůdce a parun Izzetské ligy. Je nejchytřejším stvořením celé planety, jeho inteligence je pro běžného smrtelníka nepředstavitelná. Ale jeho nestálá povaha mu brání v ovládnutí světa, neboť vláda nad světem by se po chvíli stala nudnou a Niv-Mizzet nesnáší nudu. Je také posledním přeživším drakem planety; existuje množství draku podobných druhů, například wyverni nebo dráčkové, ale jediným skutečným drakem je Niv-Mizzet.
Uniformy Izzetů jsou obvykle křiklavé, obsahující lesklé kovy a látky zdobí barvy shodné s barvami jejich dračího vůdce. Niv-Mizzet je totiž velký narcista. Důkazem toho budiž i název sídla gildy - Nivix, kov vynalezený Ohnivou myslí - Mizzium, a i jméno gildy samotné.

Ohnivá mysl
Ohnivá mysl je mimosmyslové spojení s vševědoucím Niv-Mizzetem, který vyzařuje zářící dokonalostí. Ne všichni členové Izzetu jsou naladěni na Ohnivou mysli. Tuto čest je získá jen ten, kdo projde testem.

Weirdi
“Diametrálně opačné energie v samosoudržné plazmodermické bublině jsou nejlepší mazlíčci!” — Trivaz, izzetský mág
Weirdi jsou kombinací elementů. To zanamená, že se například jedná o kombinaci elementu ohně a vody. Weirdi byli stvořeni samotným Niv-Mizzetem, pravděpodobně během Katazar-Razblatova Sympózia o Elementech. Niv-Mizzet byl znuděn hašteřením rozdílných elementalistů (a on nesnáší nudu) a tak zkombinoval protikladné elementy, čímž stvořil příšeru plnou paradoxů. Pak s jejich pomocí ukončil hašteření. Weirdi slouží jako laboratorní asistenti všech Izzetů.

Mezi tvory a rasy spjaté s Izzetem patří:
Djinové
Draci
Dráčci
Férie
Goblini
Lidé
Zlobři
Weirdi

Členové Izzetu hodní zmínky:
Niv-Mizzet
Zomaj Hauc
Crixizix
Kaluzax
Vazozav
Babolax
Mindosz the Heretic


ObrázekTHE ORZHOV SYNDICATEObrázek
Obrázek
Alternativní název: Chrám obchodu
Barvy: Bílá a černá
Vůdce gildy: Koncil duchů Ozrhovu
Šampion gildy: Teysa Karlov
Sídlo gildy: Orzhova, Chrám obchodu
Klíčové slovo: Haunt
Komentář k signetě: Forma znaku je stejně důležitá jako znak samotný. Pokud je součástí medailonu, její nositel je pánem. Pokud se jedná o tetování na těle, jeho nositel je otrokem.

POPIS
Syndikát Orzhov je Ravnická gilda obchodu, kde se setkává černé a bíle, kde smrt je jen pravidlo. Téměř každý obchod uzavřený v Ravnice má nějakou spojitost s Orzhovem. Zatímco navenek se tváří jako náboženská skupina a i když možná opravdu věřili v době podepsání Guildpactu, nyní uznávají pouze moc a zisk.
Jejich bílá podstata se odráží ve smysli pro tradici a společenství, což se projevuje dodržováním všech prastarých rituálů a zvyků nehledě na to, že už neuctívají žádného boha, a také tím, že i když hromadí majetek, rádi se o něj podělí s rodinou či blízkými přáteli. Jejich černá podstata se projevuje v přístupu ke smrti, kdy nedají na charitu nic, co by se jim mohlo hodit a nebojí se porušit podstatu práva, pokud jim to nakonec prospěje.
Syndikát je známí obchodováním s duchy. V jeho čele stojí koncil duchů, takzvaný Obzedat, který sídlí v Orzhově, Chrámu obchodu. Pokud se vůči nim někdo zadluží (a že se to stává), musí svůj dluh splatit i po smrti. Orzhov se tak moc zabývá smrtí, že dokonce ví, jak vytvořit z mrtvých pozůstatku thruly.
Vysoce postavení členové Orzhovu využívají magii pro prodloužení života a trpí mutacemi, které přecházejí i na jejich potomky. Například noha Teysy Karlov byla prakticky nepoužitelná a tak musela již od narození používat hůlku.

Mezi tvory a rasy spajté s Orzhovem patří:
Andělé
Gargojlové
Lidé
Přízraky
Thrulové

Členové Orzhovu hodni zmínky:
Teysa Karlov
Melisk
Pivlic
Garn
"Strýček" Karlov


ObrázekTHE SIMIC COMBINEObrázek
Obrázek
Alternativní název: Biomanceři
Barvy: Zelená a modrá
Vůdce gildy: Momir Vig, Simický vizionář
Šampion gildy: Experiment Kraj
Sídlo gildy: Novijen, Srdce pokroku
Klíčové slovo: Graft
Komentář k signetě: Pro Kartel Simic neslouží jejich znak jako symbol cti, ale jako obchodní značka. Její známé zobrazení na jakémkoliv biologickém zboží je zárukou nadprůměrné kvality zpracování, důmyslného vylepšení a vyšší ceny.

POPIS
Původním úkolem Kartelu Simic bylo starat se o zdraví všech životních forem to v Ravnice. Byli zaměřeni na studium života, medicíny a biomancie. Ale stejně jako život, se přizpůsobil i Kartel. Momir Vig, vůdce Simicu, byl nespokojen s původním úkolem a tak formuloval nový: vylepšit životní formy Ravnici.
Citová chladnost Simických biomancerů vůči ostatním obyvatelům Ravnici způsobila, že se obyčejní lidé začli gildy bát a v jejich představách se stala gildou podivných tvůrců mutantů. Přesto Simic organizuje doktory a díky tomu se o léčbu zranění a nemocí starají renomovaní doktoři.
Novijen je genetická laboratoř, kde Simici navrhují a vylepšují své biologické pokusy. Je to kombinace živé hmoty a tesaného kamene, kterou drží pohromadě síť tenkých kabelů, které jej rovněž odděluje od okolí.

Cytoplast je biomagické vylepšení, které navrhl sám Momir Vig. Cytoplast tvoří malé skupiny živé tkáně v podobě modro-zelených kuliček. Podstata tkáně je magická. Tyto kuličky převádí genetické informace z a do jakékoliv živé bytosti, se kterou příjdou do kontaktu. Když je například cytoplast, který byl v kontaktu s obrem, přenesen na člověka, začne měnit strukturu člověka tak, aby dosáhl síly obra.. Cytoplast může rovněž převzít vlastnosti hostitele a tak se zamaskovat.
Zpočátku bylo třeba cytoplast implantovat pomocí magie a chirurgie. Momir Vig však vyvinul novější verzi, které stačil prostý kontakt s hostitelským jedincem na to, aby vzniklo pouto. Původně měl být tato varianta použita v jeho projektu jménem Kraj.

Členové hodni zmínky:
Dr.Zlovol
Dr.Nebun
Dr.Otrovac
Sestra Yaraghiya

_________________
Veni, Vidi, Vici
Kepépova hmota nakrmi svet :D


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Return To Ravnica
Nový příspěvekNapsal: 19 zář 2012, 11:37 
Offline
blablabla
blablabla
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2011, 13:23
Příspěvky: 705
Máš rád kvakva koňak ?: ANO ,je to můj tajný zdroj síly
Co mám nejraději: Lehké drogy
Moje motto: SSDD
Trávu raděj: ubalit
Bydliště: Brno
Tak panove at se vam navrat na Ravnicu libi stejne jako me. Doufam ze vam vyse uvedeny post pomuze zvolit svou guildu. ENJOY :)
Tesim se na guildovni bitvy ;)

_________________
Veni, Vidi, Vici
Kepépova hmota nakrmi svet :D


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Return To Ravnica
Nový příspěvekNapsal: 19 zář 2012, 13:50 
Offline
Jožin
Jožin
Uživatelský avatar

Registrován: 01 bře 2012, 15:50
Příspěvky: 122
Máš rád kvakva koňak ?: ANO ,je to můj tajný zdroj síly
Co mám nejraději: Manžela
Trávu raděj: nezalívat
Bydliště: prechodne
Citace:
Tak panove at se vam navrat na Ravnicu libi stejne jako me. Doufam ze vam vyse uvedeny post pomuze zvolit svou guildu. ENJOY :)
Tesim se na guildovni bitvy ;)
jeste sem to teda necetl, ale je to WALL of text, a jestli si prekladal sam tak kloboucek pane 8-)
prectu si to pekne v klidu dneska na nocni a jak uz sme se bavili na strese, RtR bude fun fun fun :mrgreen:


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Return To Ravnica
Nový příspěvekNapsal: 19 zář 2012, 15:13 
Offline
blablabla
blablabla
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2011, 13:23
Příspěvky: 705
Máš rád kvakva koňak ?: ANO ,je to můj tajný zdroj síly
Co mám nejraději: Lehké drogy
Moje motto: SSDD
Trávu raděj: ubalit
Bydliště: Brno
Citace:
Citace:
Tak panove at se vam navrat na Ravnicu libi stejne jako me. Doufam ze vam vyse uvedeny post pomuze zvolit svou guildu. ENJOY :)
Tesim se na guildovni bitvy ;)
jeste sem to teda necetl, ale je to WALL of text, a jestli si prekladal sam tak kloboucek pane 8-)
prectu si to pekne v klidu dneska na nocni a jak uz sme se bavili na strese, RtR bude fun fun fun :mrgreen:
nn neprekladal, ale i tak me to stalo dobry dve hodky prace :)

source: http://wiki.mtgsalvation.com

_________________
Veni, Vidi, Vici
Kepépova hmota nakrmi svet :D


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Return To Ravnica
Nový příspěvekNapsal: 19 zář 2012, 15:14 
Offline
Jožin
Jožin
Uživatelský avatar

Registrován: 01 bře 2012, 15:50
Příspěvky: 122
Máš rád kvakva koňak ?: ANO ,je to můj tajný zdroj síly
Co mám nejraději: Manžela
Trávu raděj: nezalívat
Bydliště: prechodne
Citace:
nn neprekladal, ale i tak me to stalo dobry dve hodky prace :)

source: http://wiki.mtgsalvation.com

well done Dude ;)


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Return To Ravnica
Nový příspěvekNapsal: 20 zář 2012, 13:54 
Offline
Jožin
Jožin
Uživatelský avatar

Registrován: 01 bře 2012, 15:50
Příspěvky: 122
Máš rád kvakva koňak ?: ANO ,je to můj tajný zdroj síly
Co mám nejraději: Manžela
Trávu raděj: nezalívat
Bydliště: prechodne
sem si to pres noc (chapej pres dopoledne) nechal rozlezet v hlave a dost se mi libi i guilda - House Dimir. Sem zvedav s cim vylezou, pac ten popisek me dost zaujal. Jinac s The Simic Ccombine muze bejt taky sranda. A dost sem cucel na hitorii Goglari swarm, sem tam magori rezou hlava nehlava :lol:


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Return To Ravnica
Nový příspěvekNapsal: 20 zář 2012, 14:25 
Offline
blablabla
blablabla
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2011, 13:23
Příspěvky: 705
Máš rád kvakva koňak ?: ANO ,je to můj tajný zdroj síly
Co mám nejraději: Lehké drogy
Moje motto: SSDD
Trávu raděj: ubalit
Bydliště: Brno
Citace:
sem si to pres noc (chapej pres dopoledne) nechal rozlezet v hlave a dost se mi libi i guilda - House Dimir. Sem zvedav s cim vylezou, pac ten popisek me dost zaujal. Jinac s The Simic Ccombine muze bejt taky sranda. A dost sem cucel na hitorii Goglari swarm, sem tam magori rezou hlava nehlava :lol:
Na ten Simic cekam a cekam ale smula ze Wizardi neuvedou vsech 10 guild najednou, tudiz to co uvedli do ted je vsechno...na ostatek budem cekat dalsi 4 mesice bo tak nejak :cry:
hehe golgari krouti krkama jeden druhemu jak na bezicim pase :P

_________________
Veni, Vidi, Vici
Kepépova hmota nakrmi svet :D


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Return To Ravnica
Nový příspěvekNapsal: 23 zář 2012, 06:32 
Offline
blablabla
blablabla
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2011, 13:23
Příspěvky: 705
Máš rád kvakva koňak ?: ANO ,je to můj tajný zdroj síly
Co mám nejraději: Lehké drogy
Moje motto: SSDD
Trávu raděj: ubalit
Bydliště: Brno
Guildovni brany prvnich peti guild. Blood Crypt a Grove of the Guardian jsou tam navic :)

Obrázek

_________________
Veni, Vidi, Vici
Kepépova hmota nakrmi svet :D


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Return To Ravnica
Nový příspěvekNapsal: 24 zář 2012, 08:21 
Offline
blablabla
blablabla
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2011, 13:23
Příspěvky: 705
Máš rád kvakva koňak ?: ANO ,je to můj tajný zdroj síly
Co mám nejraději: Lehké drogy
Moje motto: SSDD
Trávu raděj: ubalit
Bydliště: Brno
Zde kompletni finalni spoiler (vcetne fotek karet) na RtR

http://www.magicspoiler.com/return-to-ravnica-spoiler/

EDIT

Zde komplet primo od Wizardu

http://www.wizards.com/magic/tcg/articl ... nica%2Fcig

_________________
Veni, Vidi, Vici
Kepépova hmota nakrmi svet :D


Nahoru
   
 Předmět příspěvku: Re: Return To Ravnica
Nový příspěvekNapsal: 24 zář 2012, 16:22 
Offline
Jožin
Jožin
Uživatelský avatar

Registrován: 01 bře 2012, 15:50
Příspěvky: 122
Máš rád kvakva koňak ?: ANO ,je to můj tajný zdroj síly
Co mám nejraději: Manžela
Trávu raděj: nezalívat
Bydliště: prechodne
Citace:
Zde kompletni finalni spoiler (vcetne fotek karet) na RtR

http://www.magicspoiler.com/return-to-ravnica-spoiler/
moc pekny, koukam ze se jede hodne na discard a tokeny .. akorat teda budem muse s sebou nosit evidentne korunu na flipovani :lol:
a ty zeme se mi taky moc libi 8-)


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 26 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Theme Created by HOLLYSMOKE
Theme updated to phpBB 3.1.6 by KamijouTouma
Theme Version is 3.1.6-ss2

Český překlad – phpBB.cz